Monday, March 1, 2010

A post in Hungarian :D

Some of my friends who live in Hungary asked me to post about how I make my cards and also asked me to do it so in Hungarian. So sorry for those who can't speak Hungarian, but everybody will understand by the photoes.

Hát akkor... sok szeretettel köszöntök mindenkit az eslő magyar nyelvű bejegyzésemben. 
Ezt az üdvözlő lapot két kihívásba fogom benevezni: Passion for Promarkers és Sketch Saturday. A következőknek kellett megfeleni:
Passion for Promarkers: két szín: Baby Pink és Tulip Yellow; és legyen a lapodon varrás (akár csak rajzolt is)
Sketch Saturday: egy vázlatot kellett követni, íme:

















Az én elképzelésemben a vázlat 90 fokkal elfordult,  a kicsi elemek alulra és a pecsételt kép felülre kerültek.
Kiválasztottam a papírokat és a pecsétet. Fekete tintával fehér papírra pecsételtem (300gos súlyú fehér papír).
 
 Ezután magamhoz vettem a Promarker filceimet és elkezdtem színezni, így nézett ki színezés után:
















Ezután a mintás papírokat felvagdostam a kívánt méretűre. ez volt az első eset, hogy pontosan tudtam, hogy mekkora "szeleteket" vágok, mert normálban csak ránézésre méretezek, nem törődök a pontos számokkal.
















Miután ezzel megvoltam az egyes darabok széleit tintával színeztem, hogy jobban kirajzolódjanak a szélek, amikor egymásra rétegezem őket. Egy barna és egy rózsaszínes tintát használtam.
 
Miután megszáradtak (pár perc) elkezdtem őket felragasztani a háttér papírra. Amikor mindent felragasztottam, akkor egy hegyes eszközzel lukakat szúrkáltam a képem felső sarkához. Ezeken a lukakon keresztül fűztem sárga hímzőfonalat, és így kész is lett a varrás.


Mivel úgy gondoltam, hogy lehetne még díszítés ezért fehér zselés tollal dupla varrást rajzoltam a háttérpapírra. A kép sarkába illesztettem egy papírvirágot, aminek a közepébe egy gyöngy tetjeű miltonkapcsot tettem.Felragasztottam a fehér üdvözlőlapra és voila! Már csak az üzenetet kell a kicsi zöld négyzetbe helyezni és kész is van.

















A végeredményt a egy következő bejegyzésben láthatjátok.

Remélem tetszett, köszi, hogy itt jártatok,

Timi

No comments:

Post a Comment

Thanks for taking the time to comment on my creations